🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Българите купуват най-често онлайн дрехи и обувки

Въпреки ръста на електронната търговия 40% от потребителите предпочитат наложения платеж

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Българските потребители най-често купуват онлайн дрехи и обувки, като близо две трети (60%) пазаруват такива стоки в интернет. Сред най-предпочитаните за интернет покупки стоки и услуги са още различните видове техника (40%) и резервациите за почивка (39%). Това показват резултатите от проучване за електронната търговия в България, проведено по поръчка на Visa Европа от "Ноема". Една четвърт от участниците в анкетата посочват, че правят резервациите за почивката си единствено онлайн.

По данни на Visa Европа, делът на електронната търговия в страната все още е сравнително нисък – около 2.45% от общия обем на търговията, но расте бързо, като очакванията са в следващите пет години да достигне 6%. През миналата година ръстът на онлайн плащанията в България беше с около 40%, като те представляват около 25% от всички плащания, припомня Красимира Райчева, която е мениджър на Visa Европа за България.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар