Българите купуват най-често онлайн дрехи и обувки
Въпреки ръста на електронната търговия 40% от потребителите предпочитат наложения платеж
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Българските потребители най-често купуват онлайн дрехи и обувки, като близо две трети (60%) пазаруват такива стоки в интернет. Сред най-предпочитаните за интернет покупки стоки и услуги са още различните видове техника (40%) и резервациите за почивка (39%). Това показват резултатите от проучване за електронната търговия в България, проведено по поръчка на Visa Европа от "Ноема". Една четвърт от участниците в анкетата посочват, че правят резервациите за почивката си единствено онлайн.
По данни на Visa Европа, делът на електронната търговия в страната все още е сравнително нисък – около 2.45% от общия обем на търговията, но расте бързо, като очакванията са в следващите пет години да достигне 6%. През миналата година ръстът на онлайн плащанията в България беше с около 40%, като те представляват около 25% от всички плащания, припомня Красимира Райчева, която е мениджър на Visa Европа за България.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.