Cadillac атакува европейския пазар с два нови модела

Двата модела демонстрират актуалния дизайн на марката.<br>
Двата модела демонстрират актуалния дизайн на марката.<br>
Двата модела демонстрират актуалния дизайн на марката.<br>    ©  General Motors
Двата модела демонстрират актуалния дизайн на марката.<br>    ©  General Motors
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Американският концерн Cadillac, който е част от групата на General Motors, заяви амбициите си за по-сериозно присъствие на европейския пазар с представянето в Берлин на два модела в сегменти, към които до момента не е проявявал интерес. Седанът CT6 ще опита да спечели клиенти сред ползвателите на луксозни лимузини, като BMW Серия 7, Mercedes S-класа и Audi А8. XT5 пък се цели в купувачите на пълноразмерни кросоувъри.

Лимузината CT6 може да е само със задно предаване и със задвижване 4Х4. На разположение е и версия с четирите завиващи колела. Окачването е адаптивно, а водачът може да променя настройките на всички основните агрегати в няколко режима.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар