Продажбите на български колбаси са се свили с над 2% до 470 млн. лв.

Производителите им са били с четири по-малко през 2015 г.

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Анализът за сектора е част от специалното издание "Регал 500+", което съдържа класация за най-големите производители на бързооборотни стоки в България през 2015 г. Подредени са 25-те най-големи производителя в 25 категории бързооборотни стоки, класирани по приходи от продажба на продукция за 2015 г. Вижте повече за изданието на www.regal.bg/500.

Пазарът на преработени меса - свинско, телешко, агнешко, пилешко, пуешко, в България нараства с миниатюрните 0.9% до 670 млн. лева през 2015 г. Най-големият сегмент на колбасите, който формира 71% от стойността на продажбите, се свива с 2.4% до 474 млн. лева. Продажбите на осолени, сушени и пушени меса леко нарастват (с 1.2%) до 101 млн. лева. Истински бум (16% ръст) има при приготвените храни от месо, чиито обороти достигат до 95 млн. лева.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове