Технологиите ще навлизат все по-осезаемо в търговията на дребно

Качеството и атмосферата на пазаруване са най-важните критерии, по които българите избират конкретни магазини

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Навлизането на технологиите, персонализацията, създаването на атмосфера на пазаруване, цялостен фокус върху клиента. Това са основните тенденции, които ще движат търговията на дребно през следващите години, стана ясно по време на конференцията Retail In Detail, която списание "Регал" организира във вторник. Темата на форума беше "Голямата трансформация", която се случва в търговския сектор както по света, така и в България.

Данните през различни проучвания показват, че клиентите в страната все повече пазаруват онлайн, използват технологии за разплащания и се интересуват от качеството на продукцията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    raimond avatar :-|
    Meister Eckhart

    в Лидл колко процента са българскте стоки?

    Нередност?
  • 2
    fcs1432069766431253 avatar :-(
    Antoaneta PETROVA Ardashes

    Навлизането на нови технологии в търговията на дребно в малките търговски обекти, които на настоящия етап са голямо предимство за настъпилата демографска структура, в голяма степен са неприложими.Прилагат се все още , а някъде и не се прилагат, съществуващите до този момент изисквания за приближаване и довеждане до потребителя на необходимите стоки. Актуализацията е в процес на застой, който създава условия за панелно оборудване с остаряла и некачествена продукция, а правилното разпределение на обзавеждането, с което стоката нормално да достига до потребителя, е занемарено с отрупана и нереализируема некачествена продукция. Изисквания за нормативно разпределени стоки, с оглед на тяхното съхранение и качество, е занемарено за сметка на повече приходи.
    Търговията и малките търговски обекти са предимно в услуга на собственика , а не на потребителите, а технологиите нямат място в красивите и недотам хигиенични помещения,развъдници на всякакви гризачи. В желанието си за бързи печалби липсват надписи и насоки за потребителите, което затормозява придвижване на колички и хора в малките и неугледни помещения.От една страна приближаване до потребителя, а от друга за сметка на качество и нормално пазаруване.

    Нередност?
Нов коментар