Nielsen: Ръстът в покупките на храни и напитки в България се забавя до 6%

Потребителите са все по-сигурни във финансите си, но не са готови да харчат свободно, сочат проучвания на компанията

Потребителите все още посещават 11 пъти средно супермаркетите на месец, но честотата на пазаруване във всички други търговски канали намалява
Потребителите все още посещават 11 пъти средно супермаркетите на месец, но честотата на пазаруване във всички други търговски канали намалява
Потребителите все още посещават 11 пъти средно супермаркетите на месец, но честотата на пазаруване във всички други търговски канали намалява    ©  Юлия Лазарова
Потребителите все още посещават 11 пъти средно супермаркетите на месец, но честотата на пазаруване във всички други търговски канали намалява    ©  Юлия Лазарова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Ръстът в покупките на бързооборотни стоки в България през 2018 г. се забавя, но все още е почти двойно над средния за европейските страни. Потребителите стават все по-уверени във финансовото си положение, но не са склонни да харчат свободно. В регионите в страната нарастват и доходите, и разходите за бързооборотни стоки, което създава предпоставки търговците да се развиват и във вътрешността на България. Това са някои от основните изводи на база различни проучвания на "Nielsen България", представени на осмия пореден Nielsen Shopper Trends Event.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал