С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 ное 2019, 10:24, 1185 прочитания

Билки и подправки Kotanyi

Продуктите са познати и обичани в над 25 страни от Централна и Източна Европа, Русия, Китай, Америка

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
КОТАНИ e най-старата фабрика за подправки в Европа, основана от Янош Котани през 1881 година. Началото е поставено в Сегед с първата мелница за червен пипер, която бързо се прочува в Австро-Унгарската империя. Червеният пипер и до днес е емблема на КОТАНИ със своя неповторим градински аромат, сладък вкус и наситен червен цвят.

Билки и подправки Kotanyi




Хер Котани

Качеството е традиция

КОТАНИ е международен концерн, но все още фамилна фирма, която се управлява от Ервин Котани, четвърто поколение от семейството. Днес продуктите са познати и обичани в над 25 страни от Централна и Източна Европа, Русия, Китай, Америка. Билки и подправки от всички краища на света както преди повече от 100 години, така и днес се преработват и пакетират във фабриката до Виена, където се произвеждат над 4500 продукта в различни красиви и удобни пликчета, бурканчета, мелнички и др.

По света



КОТАНИ е експерт не само в червения пипер. Прочутите миксове за печено пиле, ребърца, агнешко, пържоли "Аржентина", барбекю и за редица други ястия са улеснение и наслада в много кухни по света. Мелничките "Пипер меланж", "Чили", "Рустикана" или "Розово злато" са не само елегантни, но и много удобни, затова са фаворити на всеки пазар, където КОТАНИ присъства.

.... и у нас

И българските кулинари вече са убедени, че традиционни подправки като черен пипер, кимион и дафинов лист, чубрица или джоджен имат два пъти по-силен аромат и по-наситен вкус, когато са от красивите австрийски пликчета. Най-търсен от продуктите на КОТАНИ в страната си остава червеният пипер в различните му вкусови варианти - класик, сладък специален, пушен, лютив и кайенски, заради неговото изключително качество. Но и в българската кухня все по-често гостуват такива азиатски екзотики като джиджифил, куркума или къри, които са специалитет на австрийската марка от стари времена.

Истинските кулинари ценят най-доброто

КОТАНИ знае коя е истинската Бурбонска ванилова орхидея от Мадагаскар и взискателните сладкари разчитат на това. Канелата за КОТАНИ не е достатъчно да бъде ароматна, тя трябва да е сладка и пикантна, загадъчна и неустоима. Няма любител или професионален кулинар, който да не е възхитен от качеството на шафрана на КОТАНИ, защото шафран за КОТАНИ означава не целият цвят на шафрановия минзухар, а само трите нишки-близалца в цвета и само тогава, когато те са откъснати ръчно, едно по едно. Нежните, зелени връхчета на сухия копър са като пресни, защото КОТАНИ ги селектира изключително прецизно и всеки може да се увери в това при отварянето на всяко едно пликче или всяко едно бурканче. КОТАНИ използва само испански пушен червен пипер, който се опушва по автентична технология на дъбови дърва и затова неговият аромат е многопластов и дълбок.

Незаменим природен дар

Грижата за качеството на всеки продукт е задължение, основен принцип на работа и вътрешно убеждение на всеки сътрудник от екипа на КОТАНИ. Защото билките и подправките са натурални продукти, много нежни и капризни, които изискват не само специални грижи при тяхното отглеждане и преработка, но и особено внимание за съхранението им. С много любов КОТАНИ изучава тяхното многообразие и пътешества през кулинарните традиции на близки и далечни страни. Защо?
Защото храната и нейното приготвяне не би доставяло и наполовина същото удоволствие без ароматните билки и подправки. Защото те са незаменим природен дар с вълшебството да придават вкус и аромат на ястията. Но и нещо повече!

Вдъхновение за нашата фантазия и творчество

КОТАНИ вярва, че билките и подправките са не само вкусни добавки към ястия. Те са вдъхновение за нашата фантазия и творчество. С тях готвенето е удоволствие, празник и наслада, споделена с близки и приятели. КОТАНИ възприема всяко готвене като покана за незабравимо пътешествие в пъстрото и вълнуващо царство на ароматите и прави всичко възможно пътуването да започва всеки път с нов ентусиазъм. Като гарантира безупречно качество на своите продукти, КОТАНИ кани всички клиенти и приятели сами да откриват нови кулинарни тайни, да експериментират и да се забавляват. Така КОТАНИ не предлага само билки и подправки. КОТАНИ предлага: творчество, наслада, вдъхновение и страст!

Регал 100

Текстът е част от специалното издание "Регал 100". В него сравняваме и анализираме бизнеса на най-големите търговци в основните подсектори. Ще откриете данни за:
➤ Приходи
➤ Печалба
➤ Персонал
➤ Изменение спрямо предходните 2 години

Вижте още или купете изданието

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

14 ноември 2019
София хотел Балкан

Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът"


Какви са плановете за въвеждане на иновации и растеж на водещите банки в България?
Разберете на конференцията на Капитал "Банките и бизнесът". Събитието предоставя възможности на представители на банките и на бизнеса да обсъдят помежду си важни въпроси, да търсят решения и да помагат на пазара да расте.

Водещи теми в програмата:

  • Банковият сектор през 2020
  • Изводите от стрес тестовете
  • Ефектът от запазването на ниските лихви
  • PSD 2 - възможности и рискове
  • Иновации и технологични решения
Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът" Запазете билет

Прочетете и това

Проучване на Nielsen: Цените нарастват, а потребителят губи увереността си Проучване на Nielsen: Цените нарастват, а потребителят губи увереността си

Пазарът на бързооборотни стоки расте с по-бавен темп от преди

11 ное 2019, 1482 прочитания

Близо 40 български фирми продават стоки за 30 млн. лв. в магазини на "Лидл" зад граница 2 Близо 40 български фирми продават стоки за 30 млн. лв. в магазини на "Лидл" зад граница

В топ 5 на пазарите през тази година са Румъния, Германия, Гърция, Сърбия и Полша

6 ное 2019, 3855 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
Веригите за храни: Най-силен е ръстът при регионалните магазини

Силна конкуренция в София, потенциал в Северна България, насищане в Южна и слаби приходи по морето, показва анализът на топ 30

Още от Капитал
Внимавай с Aliexpress

Кои са най-честите рискове при покупки от китайската онлайн платформа

Местните избори отвъд резултатите

В София и други градове проличаха възможности за по-широк фронт срещу наложения от ГЕРБ модел на управление

Да копаеш дъното за Доган

Държавата изненадващо отпусна 220 млн. лв. за драгиране на плавателния канал в пристанище Варна. Съмненията са, че пристанището на Ахмед Доган ще е основният печеливш, а държавните терминали ще трябва да го догонват

Мавродиев, който назначи Мавродиев, който вдигна заплатата на Мавродиев

В явен конфликт на интереси директорът на ББР се е избрал да управлява дъщерни дружества и е увеличил възнаграждението си

20 въпроса: Христо Христозов

"Практиката показва, че бързите решения имат висока цена и рядко са устойчиви"

Пчелен опит

Пчеларството става все по-разпространено хоби сред градските хора

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10