Телефонът е най-търсеният продукт на изплащане според БНП Париба Лични финанси

Клиентите предпочитат да върнат максимално бързо стоковия си кредит въпреки по-високите вноски

Управляваната от Жозе Сайоло банкова институция в България предлага персонализирани оферти на потребителите
Управляваната от Жозе Сайоло банкова институция в България предлага персонализирани оферти на потребителите    ©  Надежда Чипева
Управляваната от Жозе Сайоло банкова институция в България предлага персонализирани оферти на потребителите
Управляваната от Жозе Сайоло банкова институция в България предлага персонализирани оферти на потребителите    ©  Надежда Чипева

Потребителите в България се насочват към по-евтина, но функционална електроника, когато пазаруват уреди на изплащане и предпочитат да се освободят от задължението си в максимално кратък срок въпреки по-високите вноски. В магазините, където се предлага покупка на кредит, оборотите растат с до 50%, а прогнозите за месеците ноември и декември тази година са българинът да удвои активността си в пазаруването на техника и изделия за дома спрямо средномесечните нива. Това показва анализ за тенденциите на пазара на БНП Париба Лични финанси, която за поредна година изготвя "Топ 10 на стоките на изплащане". В класацията за 2019 г. лаптопите продължават да губят позиции и от третия най-купуван на кредит продукт преди три години вече са шести. Единствената категория, за която потребителите са склонни да плащат повече, е обзавеждането за дома, показват данните на институцията.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се