Проучване на Nielsen: Цените нарастват, а потребителят губи увереността си

Пазарът на бързооборотни стоки расте с по-бавен темп от преди

Потребителите намаляват месечните си разходи, като отлагат покупката на нови дрехи и уреди за дома
Потребителите намаляват месечните си разходи, като отлагат покупката на нови дрехи и уреди за дома
Потребителите намаляват месечните си разходи, като отлагат покупката на нови дрехи и уреди за дома    ©  Shutterstock
Потребителите намаляват месечните си разходи, като отлагат покупката на нови дрехи и уреди за дома    ©  Shutterstock
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

След като достигна върхова точка в развитието си в края на 2017 г., българският пазар на бързооборотни стоки премина във фаза на намаляващ темп на растеж.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар