Веригите за храни: Най-силен е ръстът при регионалните магазини
Силна конкуренция в София, потенциал в Северна България, насищане в Южна и слаби приходи по морето, показва анализът на топ 30


Ана Стоянова

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »
Тридесетте най-големи търговски вериги за бързооборотни стоки в България реализират нетни приходи от продажби 6.2 млрд. лв. през 2018 г., което е със 7.2% повече спрямо година по-рано. Пазарът, на който това се случва, нараства с 2.9% в стойност и с 3% в обем по данни на "Nielsen България". Резултатът на топ 30 на ритейлърите е близък до този през 2017 г., когато ръстът в оборотите им беше 7.8%, и под този за 2016 г., когато постигнаха 11% увеличение.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Има разминаване между данните 2016г за всички вериги.
17/09/29/3056540_osem_verigi_sa_s_prodajbi_za_nad_ 100_mln_lv_v_bulgariia/)
В тази статия
(https://www.capital.bg/specialni_izdaniia/regal/20
сте посочили данни за 2016 които са различни от настоящата статия.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.