С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
4 19 ное 2019, 15:50, 2802 прочитания

Иван Чернев: Намалението на печалбата ни е планирано

Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия, казва главният изпълнителен директор на "Кауфланд България"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Визитка

Иван Чернев е председател на управителния съвет на "Кауфланд България" от февруари 2018 г. Управлявал е различни отдели в структурата на "Кауфланд" в Германия и други държави. В България идва от мениджърска позиция в "Кауфланд" Словакия. Той е дипломиран икономист от Университета в Нидерайн,Германия. Женен, с две деца.
Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Какви са очакванията ви за развитието на българския пазар за бързооборотни стоки през тази и следващата година? А за развитието и мястото на "Кауфланд" на него?


- "Кауфланд България" поддържа постоянен ритъм на развитие, за да отговаря на търсенето на клиентите. Ще запазим и засилим основните си предимства – качествена селекция продукти на силно конкурентни цени както в акционния, така и в постоянния ни асортимент. Оставаме силно фокусирани и върху развитието на силния ни екип и проекти за устойчиво развитие.

Трудно ли се задържа лидерската позиция на този пазар?

- Имаме правилната формула: Комбинацията от цена и качество, учтивост към клиентите, изключително разнообразие от продукти и удобство на обектите ни.



Оттук ли очаквате да дойде растежът в продажбите?

- Не изключваме нито една възможност. Оптимизираме продуктовия микс, развиваме асортимента си и сме в процес на експанзия. След няколко месеца ще отворим още един търговски обект във Варна, с който там ще станат общо пет. Фокусът ни ще е насочен основно към София, но и към другите градове с потенциал.

Кои са основните приоритети в работата ви като мениджър?

- Професионалното развитие на силния ни екип, за да може да отговаря не само на предизвикателствата на бизнеса днес, а и за да подготвя концепции за бъдещето. Укрепване на пазарната ни позиция чрез силен фокус върху клиента.

Докладът за дейността на "Кауфланд България" за 2018 г. показва намаление на печалбата. На какво се дължи?

- Намалението в печалбата ни е минимално на фона на мащаба на бизнеса ни и то е планирано. През 2018 г. взехме стратегически решения да увеличим инвестициите в персонала ни и в развитието на марката.

Докладът показва и намаление на броя на служителите?

- Въведохме по-ефективни и опростени процеси, както и множество системи.

Кой според вас е най-големият проблем на българския пазар от гледна точка на потребителите?

- Трудно бих могъл да формулирам такъв.

Има ли регулаторен проблем, свързан с дейността на търговските вериги в страната, който според вас трябва да бъде решен, за да се стимулира развитието им?

- Работим кооперативно и оказваме пълно съдействие на институциите. Нивото на саморегулация на нашия бизнес е високо.

Вие относително отскоро работите на пазара в България. Кое според вас е най-привлекателното на него?

- Две неща: динамиката на пазара и креативността на моя екип.

Интервюто взе Ана Стоянова

Регал 100

Текстът е част от специалното издание "Регал 100". В него сравняваме и анализираме бизнеса на най-големите търговци в основните подсектори. Ще откриете данни за:
➤ Приходи
➤ Печалба
➤ Персонал
➤ Изменение спрямо предходните 2 години

Вижте още или купете изданието

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

"Димитър Маджаров 2" очаква между 3 и 5% ръст на приходите за 2019 г. "Димитър Маджаров 2" очаква между 3 и 5% ръст на приходите за 2019 г.

Компанията продължава да инвестира в разширяване на предлаганите млечни и месни продукти

10 дек 2019, 842 прочитания

Финландска храна в България 5 Финландска храна в България

Веригата за бързо хранене Hesburger отчита солиден ръст и планира разрастване

10 дек 2019, 2268 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
Стремежът за природосъобразен живот стигна и до CSR инициативите

Грижи за здравето, природата и общността изместват традиционната благотворителност от кампаниите на веригите за бързооборотни стоки

Още от Капитал
Бъдещият софийски жк "Галакси"

Срещу необявена цена "Галакси инвестмънт груп" стана собственик на най-големия парцел за строителство в рамките на София

LVMH тества границите на лукса

Може ли шик конгломератът да се разрасне още

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

Трудните книжки

Министерството на труда предлага подмяна на сегашните трудови книжки с нови, без да може да обясни защо не ги цифровизира

ЕСМ на 50

Поглед към влиянителния музикален лейбъл навръх 50-годишнината му

20 въпроса: Красимир Георгиев

Често предизвиква себе си, а с това мотивира и други хора към промяна

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10