Алекс Брату: Пазарът не е пренаситен и има място за още големи вериги

Кънтри мениджърът на JYSK за Румъния и България пред "Капитал"

"Българските производители имат потенциала да излязат на международните пазари", смята Алекс Брату
"Българските производители имат потенциала да излязат на международните пазари", смята Алекс Брату
"Българските производители имат потенциала да излязат на международните пазари", смята Алекс Брату    ©  JYSK
"Българските производители имат потенциала да излязат на международните пазари", смята Алекс Брату    ©  JYSK
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Визитка

От 2010 г. Алекс Брату е кънтри мениджър на JYSK ("ЮСК") за Румъния и България като част от JYSK Nordic - скандинавския мебелен търговец. След като поема управлението на компанията за региона и започва да отговаря за всичките ѝ активности в страната, "JYSK България" се разраства доста бързо. От три магазина през 2010 г. днес веригата оперира с 29 обекта в цялата страна. Преди да започне работа в скандинавския ритейлър, Брату е търговски мениджър в Intersport, като развива и франчайза на Intersport в Румъния.

Интервюто е взето няколко седмици преди компанията да обяви резултатите си за финансовата 2018/2019 г.

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове