Стратегия за дигитален маркетинг – стъпка по стъпка

Определяне на измерими цели, дефиниране на потребителите и създаване на дългосрочен план са сред ключовите фактори за успех

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

За автора

Стелла Цокева ([email protected]) е Digital Marketing Strategist в агенция What If, където отговаря за създаването и изпълнението на цялостни дигитални стратегии за много от топ ритейл брандовете на българския пазар

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    montecervino avatar :-|
    Veronika Georgieva
    • + 1

    Изключително полезни стратегии, но много собственици на бизнес все още не осъзнават колко е важно дигиталното присъствие и как в бъдеще ще се засилва все повече и повече.

    Нередност?
Нов коментар