🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Стратегия за дигитален маркетинг – стъпка по стъпка

Определяне на измерими цели, дефиниране на потребителите и създаване на дългосрочен план са сред ключовите фактори за успех

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

За автора

Стелла Цокева ([email protected]) е Digital Marketing Strategist в агенция What If, където отговаря за създаването и изпълнението на цялостни дигитални стратегии за много от топ ритейл брандовете на българския пазар

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    montecervino avatar :-|
    Veronika Georgieva
    • + 1

    Изключително полезни стратегии, но много собственици на бизнес все още не осъзнават колко е важно дигиталното присъствие и как в бъдеще ще се засилва все повече и повече.

    Нередност?
Нов коментар