Colliers и Gfk: Paradise Center е най-популярният търговски център в столицата

Colliers и Gfk: Paradise Center е най-популярният търговски център в столицата

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara, отчита проучването

Мара Георгиева
4522 прочитания

© Георги Кожухаров


Най-популярният мол в столицата е Paradise Center, следван от Serdika Center и Mall of Sofia. Това отчита съвместно количествено онлайн проучване на Colliers и Gfk, проведено през есента на 2019 г. сред 12 собственици на търговски центрове, 109 търговци и 700 посетители.

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara. В топ три на предпочитаните заведения за хранене са Happy, KFC и "Сръбска скара", а сред кафе-сладкарниците фаворити са "Неделя", Costa coffee и Starbucks, показва проучването.

Атрактивните промоции, по-любезните служители в магазините и наличието на повече марки от различни ценови нива са основни фактори за привличане на посетители, отчитат анкетираните.

Най-търсените категории "Мода" и "Подаръци" според предишното проучване през 2017 г. през тази година са изместени от "Храни и напитки".

Собствениците на търговски центрове споделят, че планират да засилят микса от наематели именно в категориите "Мода" и "Храна". А търговците продължават да смятат, че е необходимо подобрение в комуникацията им със собствениците на молове.

Близо 80% от анкетираните участници правят покупки онлайн всеки месец, а около половината от тях предпочитат да получат поръчките си във физически магазини.

"Зелените" практики в пазаруването най-често включват отказ от използване на найлонови торбички и връщане на дрехи за рециклиране, отчитат от Colliers и Gfk.

Най-популярният мол в столицата е Paradise Center, следван от Serdika Center и Mall of Sofia. Това отчита съвместно количествено онлайн проучване на Colliers и Gfk, проведено през есента на 2019 г. сред 12 собственици на търговски центрове, 109 търговци и 700 посетители.

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara. В топ три на предпочитаните заведения за хранене са Happy, KFC и "Сръбска скара", а сред кафе-сладкарниците фаворити са "Неделя", Costa coffee и Starbucks, показва проучването.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща


0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход