Colliers и Gfk: Paradise Center е най-популярният търговски център в столицата

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara, отчита проучването

   ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Най-популярният мол в столицата е Paradise Center, следван от Serdika Center и Mall of Sofia. Това отчита съвместно количествено онлайн проучване на Colliers и Gfk, проведено през есента на 2019 г. сред 12 собственици на търговски центрове, 109 търговци и 700 посетители.

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara. В топ три на предпочитаните заведения за хранене са Happy, KFC и "Сръбска скара", а сред кафе-сладкарниците фаворити са "Неделя", Costa coffee и Starbucks, показва проучването.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове