Веригите за мода: Растежът се забавя
През 2018 г. приходите на 50-те най-големи компании за дрехи и обувки са нараснали със 7%
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »
Пазарът на мода в България все още е далеч от своя връх, а страната редовно се нарежда на края на опашката сред другите държави в ЕС в статистиките за потребление на дрехи и обувки. По данни на НСИ средно годишно на едно лице през 2018 г. са се падали по 196 лв. за покупка на стоки от тази категория. За сравнение, паричният разход за алкохолни напитки и тютюневи изделия е бил 233 лв., а най-много пари са се харчили за храна - 1655 лв. Що се отнася до разходите за потребление на дрехи обувки на домакинствата в ЕС, средният жител на Люксембург може да отдели 17 пъти по-голям бюджет от българския, а румънският - два пъти повече.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Обувките на снимката - от грозни по грозни.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.