Веригите за стоки за дома: Ръст от над 11%
Нетните приходи на компаниите в класацията са за близо 1.6 млрд. лв. през 2018 г.
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »
Класацията на топ 40 на веригите за мебели и интериорни стоки, строителни материали и от типа "Направи си сам" показва, че нетните им приходи общо надхвърлят 1.57 млрд. лв. за 2018 г. срещу 1.409 млрд. лв. през 2017. Това е ръст от 11.4%.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
11 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.