Стабилни отношения с доставчиците и компактен формат са формулата на ритейл успеха

Човешкият фактор най-често обърква бизнеса на търговските вериги, допълва Христо Станев, специалист по мърчандайзинг

Shutterstock    ©  Shutterstock
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Визитка

Христо Станев е специалист с широки познания и над 20 години опит в областта на търговията с бързооборотни стоки. Професионалният му опит включва позиции от всички сфери и нива на търговската система. Работил е както за големи български производители, така и за мултинационални компании. Преди 12 години създава компанията "Профи мърчандайзинг", лидер в предлагането на професионални мърчандайзинг услуги в националните и в локални търговски вериги. Клиенти на компанията са водещи български производители и мултинационални компании от различни сектори: захарни изделия, козметика, безалкохолни и алкохолни напитки, храни, свежи продукти. През 2015 г. Христо стартира нов проект: верига от удобни магазини под бранда "Съседите".

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар