🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Мигел Кандон: През 2019 г. Decathlon ще има ръст, близък до миналогодишния

Изпълнителният директор на веригата в България пред "Капитал"

"През следващата година ще продължим да следим за потенциала в откриването на нови обекти и в други градове. Когато говорим за експанзия обаче, България е труден пазар с множество предизвикателства", казва изпълнителният директор на "Декатлон България" Мигел Кандон
"През следващата година ще продължим да следим за потенциала в откриването на нови обекти и в други градове. Когато говорим за експанзия обаче, България е труден пазар с множество предизвикателства", казва изпълнителният директор на "Декатлон България" Мигел Кандон
"През следващата година ще продължим да следим за потенциала в откриването на нови обекти и в други градове. Когато говорим за експанзия обаче, България е труден пазар с множество предизвикателства", казва изпълнителният директор на "Декатлон България" Мигел Кандон    ©  Надежда Чипева
"През следващата година ще продължим да следим за потенциала в откриването на нови обекти и в други градове. Когато говорим за експанзия обаче, България е труден пазар с множество предизвикателства", казва изпълнителният директор на "Декатлон България" Мигел Кандон    ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Визитка

Мигел Анхел Санчес Кандон е изпълнителен директор на "Декатлон България" от 2016 г. Основният му професионален път е свързан с френската компания Decathlon, където преди 16 години заема първата си позиция на мениджър контролни функции, търговия в Испания. По-късно става регионален търговски мениджър и финансов директор. Участвал е в проект за отваряне на търговски обекти в Индия, а в четирите години преди идването си в България е мениджър "Международни услуги" във Франция. Завършил е "Бизнес и маркетинг" в Испания и Франция. Има голямо семейство с три деца, последното от които е родено в София.

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар