Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година

Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си

   ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »

Категорията на сурово-сушените меса през последната година забавя темповете си на растеж, показват данните на пазара. Ръстът на продажбите в стойност (хиляди левове) е едва 0.8% при подем от 12% през предходната година. По данни на "Нилсън България" за периода август 2018 – юли 2019, пазарът на сурово-сушените меса в България[1] възлиза на 231.6 млн. лв. Категориите, включени в изследването, са суджук, сушеница, бабек и старец, луканка, луканков салам, шпек, сурово-сушени наденици, сушени пръчици. В анализа не се включват категориите кренвирши, наденици, меки салами, замразена и охладена кайма. Най-купуваните марки в тази категория през разглеждания период са "Бони", "Еко Мес", "Елко", "Орехите", "Чичовци".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    borodino avatar :-|
    borodino
    • + 1

    Под формата на "прясно" месо и всякакви месни продукти изяждаме замразените от години военновременни запаси на Германия, Испания, Дания. Просто защото избихме 200 хил. нарочени за болни свине и си отворихме вакум на пазара.


    Нередност?
  • 2
    xfh59608894 avatar :-|
    xfh59608894

    Българинът се е видел в пари и купува луканка!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал

Ново място: Unica

Ново място: Unica