Пазарът на сурово-сушените меса е за над 230 млн. лв. за година
Категорията с най-голям ръст е луканката. Общите продажби забавят ръста си


Ралица Гълъбова

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Статията е част от специалното издание Регал 100, което подрежда най-големите компании в сектор "Търговия" с неговите основи подсектори и прави анализ на тяхното развитие. Вижте още »
Категорията на сурово-сушените меса през последната година забавя темповете си на растеж, показват данните на пазара. Ръстът на продажбите в стойност (хиляди левове) е едва 0.8% при подем от 12% през предходната година. По данни на "Нилсън България" за периода август 2018 – юли 2019, пазарът на сурово-сушените меса в България[1] възлиза на 231.6 млн. лв. Категориите, включени в изследването, са суджук, сушеница, бабек и старец, луканка, луканков салам, шпек, сурово-сушени наденици, сушени пръчици. В анализа не се включват категориите кренвирши, наденици, меки салами, замразена и охладена кайма. Най-купуваните марки в тази категория през разглеждания период са "Бони", "Еко Мес", "Елко", "Орехите", "Чичовци".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Под формата на "прясно" месо и всякакви месни продукти изяждаме замразените от години военновременни запаси на Германия, Испания, Дания. Просто защото избихме 200 хил. нарочени за болни свине и си отворихме вакум на пазара.
Българинът се е видел в пари и купува луканка!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.