Онлайн търговията – с добър имунитет
Интернет бе сочен за бъдещето на ритейла и преди кризата. Сега значението му рязко се увеличи
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Повече, по-често, по-мобилно. Олимпиада и европейско първенство по футбол тази година няма да има, но електронната търговия, която обикновено печели покрай големи спортни събития, е на добри позиции да не пострада сериозно от това.
Още преди пандемията да обхване света, секторът се радваше на растящ интерес. Карантината обаче му даде неочакван тласък и внезапно го превърна в основен канал, през който редица компании да запазят връзката с клиентите си. Големият въпрос е дали това пренастройване ще остане временно, докато трае извънредното положение, или промяната ще трансформира трайно ритейл пазара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.