Онлайн търговията – с добър имунитет

Интернет бе сочен за бъдещето на ритейла и преди кризата. Сега значението му рязко се увеличи

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Повече, по-често, по-мобилно. Олимпиада и европейско първенство по футбол тази година няма да има, но електронната търговия, която обикновено печели покрай големи спортни събития, е на добри позиции да не пострада сериозно от това.

Още преди пандемията да обхване света, секторът се радваше на растящ интерес. Карантината обаче му даде неочакван тласък и внезапно го превърна в основен канал, през който редица компании да запазят връзката с клиентите си. Големият въпрос е дали това пренастройване ще остане временно, докато трае извънредното положение, или промяната ще трансформира трайно ритейл пазара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар