Потребител 2020

Какви са нагласите на потребителите в първата година от новото десетилетие

Пазаруваме онлайн, готвим, учим, спортуваме, работим от вкъщи; най-търсените хранителни стоки са макарони, брашно, плодове, зеленчуци, а нехранителни - дезинфектанти и тоалетна хартия. Така най-просто можем да опишем поведението на потребителите в последните месеци заради вируса COVID-19, парализирал почти целия свят.

В началото на годината говорихме за 2020 г. с много надежди - първата година от новото десетилетие, което ще премине под знака на иновациите и технологиите. Говорихме за потребителски трендове като лабораторно отгледано месо, биопродукти, платформи за споделено пазаруване. Маркетингови анализатори следяха с интерес поведението на поне четири различни поколения потребители - всяко със своите желания и нагласи.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се