Потребител 2020

Какви са нагласите на потребителите в първата година от новото десетилетие

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Пазаруваме онлайн, готвим, учим, спортуваме, работим от вкъщи; най-търсените хранителни стоки са макарони, брашно, плодове, зеленчуци, а нехранителни - дезинфектанти и тоалетна хартия. Така най-просто можем да опишем поведението на потребителите в последните месеци заради вируса COVID-19, парализирал почти целия свят.

В началото на годината говорихме за 2020 г. с много надежди - първата година от новото десетилетие, което ще премине под знака на иновациите и технологиите. Говорихме за потребителски трендове като лабораторно отгледано месо, биопродукти, платформи за споделено пазаруване. Маркетингови анализатори следяха с интерес поведението на поне четири различни поколения потребители - всяко със своите желания и нагласи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове