"Маркет линкс": Купувачите загърбват безалкохолните напитки и козметиката

Кризата оказва най-слабо отражение върху разходите за интернет и телекомуникации, за лекарства и за стрийминг услуги, отчита проучването

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Потребителят ще стане по-рационален и силно ценово чувствителен. За мнозина промоцията ще остане основен стимул за импулсивното пазаруване. Купувачите ще избират по-дълго и вероятно между повече предложения в търсене на добрата сделка. Моделът на големите вериги вероятно ще продължи да доминира, движен от промоции и доброто съотношение цена - качество на собствените марки, въпреки прогнозите за завръщане към локалните доставчици и продукти. Това са част от изводите на специално проучване на "Маркет линкс" и "Интерпартнерс" за тенденциите в потребителското поведение в условия на COVID-19. Изследването е направено сред 997 лица над 18 години в периода 27 - 30 март по метода на телефонна и онлайн анкета.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    vzoran avatar :-|
    vzoran
    • + 4

    Към момента за мен лично промоциите са второстепенна причина при избор на магазин от веригите. На първо място излезе възможността за пазаруване онлайн. От днес вече мога да купувам определени стоки от Фантастико през фуудпанда. Ако вкарат и промоциите и свежи плодове, то не виждам шанс за другите вериги от които пазарувам. Липсата на онлайн продажби е обидно.

    Нередност?
Нов коментар