Как бързо и ефективно да стартираме онлайн магазин

Най-успешните стратегии за преминаване към е-търговия, според представители на индустрията в новия уебинар на "Капитал"

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Коронавирусът и извънредното положение не само в България, но из целия свят, накараха огромен брой търговци или да преминат в онлайн пространството, или най-малкото да се замислят колко нестабилен се оказа изведнъж изцяло физическият модел. За някои от тях продажбите онлайн се оказаха единствена алтернатива.

Именно успешното преминаване към онлайн бизнес беше основна тема на новия уебинар на "Капитал", в който участваха специалисти и мениджъри по цялата верига на е-търговията, интернет инфраструктурата и разплащанията. Сред тях бяха Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово; Димитър Димитров, партньор и консултант по електронна търговия в Stenik; Методи Дреновски, основател и управител на СуперХостинг.БГ; Любомир Чолаков, управляващ директор на Isobar България; и Светлозар Димитров, управляващ съдружник в euShipments.com. Модератор на онлайн събитието бе Георги Малчев, управляващ съдружник в дигиталната агенция Xplora.bg.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    submit2 avatar :-P
    submit2

    Много е важно всеки онлайн магазин да има общи условия и всички политики -> https://obshti-uslovia.com/

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал