Платформата Gladen.bg и хипермаркетите HIT отвориха онлайн магазин
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Платформата Gladen.bg и хипермаркетите HIT отвориха онлайн магазин

Платформата Gladen.bg и хипермаркетите HIT отвориха онлайн магазин

Предлагат се над 5000 хранителни и други стоки, а доставките са за София и региона

Мара Георгиева
4327 прочитания

© Юлия Лазарова


На пазара за доставка на хранителни продукти излезе поредният играч, след като платформата за поръчка на храна по домовете Gladen.bg обяви, че отваря онлайн магазин с хипермаркетите HIT. Shop.gladen.bg вече работи на територията на София и региона, а в него се предлагат над 5000 стоки в няколко продуктови групи: храни, напитки, био, за дома, козметика, за бебето, домашни любимци.

"Очакваме предложенията на сайта да се удвоят в рамките на следващите месеци. Много от продуктите не се предлагат онлайн другаде. Нашата цел е да разширим точно този сегмент, предлагайки стоки, които не са налични при конкурентите ни", коментираха за "Капитал" от Shop.gladen.bg.

Срок и цени на доставки

Стандартният срок за доставка е следващ ден в часовия диапазон между 9 и 21.30 часа. При нараснал обем на поръчки е възможно този срок да бъде увеличен до 3 дни, посочва сайтът.

"Доставките се извършват чрез собствен транспорт с хладилни автомобили. Не се използват куриери. Работим върху съкращаване на времето за доставка, като стремежът ни е да започнем да доставяме в рамките на същия ден", коментираха за "Капитал" от Shop.gladen.bg.

Цената на доставката при поръчка между 40 (минималната поръчка) и 100 лева е 4.50 лева. Над 100 лева доставката е безплатна. За населени места край София (като Банкя, Бистрица, Панчарево, Яна, Горни и Долни Богров и др.) доставката е 10 лева.

Всички пратки с продукти се приготвят и комплектоват при стриктен контрол и се дезинфекцират, преди да бъдат доставени, уточняват от компанията.

Създателите

Онлайн платформата Gladen.bg е притежание на "Уеб медия груп". Медийната интернет компания притежава и управлява и сайтовете news.bg, money.bg, topsport.bg, lifestyle.bg.

Другият участник в Shop.gladen.bg - столичните хипермаркети "Хит", са собственост на бившия приватизационен фонд "Родна земя", който притежава и веригата магазини "Хоуммакс". Освен това "Родна земя", която е публична компания, стопанисва дружества за продажба на аудио- и видеотехника, за управление на недвижими имоти, за търговия със зърно, управлява мелници, има оранжерии и ферми за птици. Акционери в "Родна земя" са юридически и физически лица, както и Централна кооперативна банка.

Двата хипермаркета "Хит" са основани през 2002 г. от германски инвеститор - Dohle Handelsgruppe Service. От 2008 до 2018 г. веригата бе хронично на загуба, което доведе до продажбата й през юни 2019, като сделката бе окончателно одобрена от КЗК през септември същата година.

Онлайн магазините за храни растат

По неофициална информация в момента действат над 60 онлайн магазина за доставка на хранителни продукти. С най-големи традиции е лидерът в този сегмент eBag. В края на април веригата T Market също пусна свой онлайн магазин. В началото на април на този пазар навлезе и foodpanda, която доставя продукти от търговска верига "Фантастико". "Метро" също отвори онлайн платформата си за доставки не само към професионални клиенти, но и към всеки в София, който желае да пазарува онлайн. Веригата "Мандарин", която има три супермаркета в София, също изпълнява поръчки в столицата и Варна. Преди седмица софийската фирма "Берс лоджистикс" отвори онлайн бакалията "Хлеб и сол", за продукти на свои клиенти, за които извършва логистични услуги.

На пазара за доставка на хранителни продукти излезе поредният играч, след като платформата за поръчка на храна по домовете Gladen.bg обяви, че отваря онлайн магазин с хипермаркетите HIT. Shop.gladen.bg вече работи на територията на София и региона, а в него се предлагат над 5000 стоки в няколко продуктови групи: храни, напитки, био, за дома, козметика, за бебето, домашни любимци.

"Очакваме предложенията на сайта да се удвоят в рамките на следващите месеци. Много от продуктите не се предлагат онлайн другаде. Нашата цел е да разширим точно този сегмент, предлагайки стоки, които не са налични при конкурентите ни", коментираха за "Капитал" от Shop.gladen.bg.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

4 коментара
  • 2
    vzoran avatar :-|
    vzoran

    Чудесно, имаме вече конкуренция. Засега най- удобни за мен лично са фуудпанда със фантастико, въпреки ограничения асортимент пристигат много бързо. От Т маркет неможах да поръчам- имам проблем или с настройките на кукис или някакъв скрипт на сайта им, който активира уеб защитата. Опитвам от време на време, дано се оправи проблема. Метро - не можах да си харесам продукти за 80лв., но и там проверявам. Сега Хит предлагат богат избор, време беше.

  • 3
    pav4o01 avatar :-|
    Павел

    Пробвайте БМБ в Дианабад, деливми.бг се води сайта, винаги са точни :)

  • 4
    mminchev avatar :-|
    Милен Минчев

    Това е чудесна новина. А цената на доставката е по-ниска от разхода на време и гориво, който ще направиш, ако идеш сам.
    Отделно, въпреки че не ми е съвсем близо, обичам да пазарувам в Хит-Младост, има невероятно разнообразие от продукти, включително марки, които не се предлагат другаде в България - не само премиум, ами и продукти РЕВЕ, които въпреки че са бюджетни са изключително качествени. Тъй като съм разглеждал специално, се оказва, че те са произведени за германския пазар, и въпреки уверенията в противното, май е вярно, че т.нар. "собствени марки" на големите хипермаркети не са с еднакво качество.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK