Една трета от интернет потребителите си купуват дрехи поне веднъж месечно
Най-големият рекламодател на тези стоки от януари до юли тази година е Kik, отчита проучване на "Нилсен Адмосфер България"
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Една трета от активните в интернет българи си купуват дрехи поне веднъж месечно, а 29% го правят около един път на три месеца. Не е изненада, че жените пазаруват по-често от мъжете, а клиентите над 54-годишна възраст са по-малко склонни към онлайн покупки на дрехи. Това показва проучване, проведено през август от "Нилсен Адмосфер България" заедно с "Български национален панел", сред извадка от 500 респонденти на възраст над 15 години, използващи интернет.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Все още сме далече от статистиките в Западна Европа, пък и другите страни в Източна.
Все още има време да влезем в статистиките.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.