Една трета от интернет потребителите си купуват дрехи поне веднъж месечно

Най-големият рекламодател на тези стоки от януари до юли тази година е Kik, отчита проучване на "Нилсен Адмосфер България"

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Една трета от активните в интернет българи си купуват дрехи поне веднъж месечно, а 29% го правят около един път на три месеца. Не е изненада, че жените пазаруват по-често от мъжете, а клиентите над 54-годишна възраст са по-малко склонни към онлайн покупки на дрехи. Това показва проучване, проведено през август от "Нилсен Адмосфер България" заедно с "Български национален панел", сред извадка от 500 респонденти на възраст над 15 години, използващи интернет.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове