Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн

Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Само 7% от активните в интернет българи казват, че никога не пазаруват онлайн. Почти половината от запитаните пазаруват през интернет поне веднъж месечно. Това показва актуално проучване на "Нилсен адмосфер България" и Българския национален панел сред извадка от 500 анкетирани на възраст над 15 години, част от онлайн населението в страната.

Двадесет и два процента от запитаните пазаруват в интернет около веднъж на всеки три месеца, а приблизително една четвърт - по-рядко. Няма значими различия в честотата на онлайн покупките при мъжете и при жените. При възрастовата група 45-54-годишни има по-силна тенденция да се пазарува по-често по интернет, отчита проучването.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    katia_1 avatar :-|
    Rational

    Би било интересно да се сравнят навиците на българите, спрямо други европейски държави, на нашето ниво или по-развити в дигиталните умения.

    Също така е изненадващо, че пандемията сякаш не е оставила сериозен отпечатък върху пазаруването онлайн, поне сред анкетираните.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал