"Сердика център" отвори магазин за авторски български брандове
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Сердика център" отвори магазин за авторски български брандове

Сердика център

"Сердика център" отвори магазин за авторски български брандове

Проектът PAZAR ще продължи няколко месеца

Мара Георгиева
3982 прочитания

Сердика център

© Сердика център


Столичният "Сердика център" откри собствен концептуален (pop-up) магазин, наречен PAZAR. Идеята е в рамките на месец в него да бъдат представени немасови български брандове, които имат съвременна визия и мисия, но нямат свой търговски обект или трудно могат да бъдат открити на друга локация за дълъг период от време.

"Целта е клиентите на "Сердика център" да имат възможност да се запознаят с авторски продукти на български марки от различни браншове, както и да подкрепим участващите в проекта български фирми", коментираха за "Капитал" от мениджмънта на мола.

Първите изложители

Началото на PAZAR бе поставено през октомври и до 2 ноември в него гостуват четири марки за арт мода, екокозметика и аксесоари с авторски почерк: Brave Creation, City Cocoon, Bradabrat и Totem.

Brave Creation е независим бранд за дрехи от органичен памук (главно тениски и суичъри) с отпечатани върху тях илюстрации от български автори, като по този начин подпомага финансово и самите художници. За феновете на екстремните спортове Totem предлага колекция бандани (шалове, кърпи), като всяка лимитирана серия също е с ръчно отпечатани авторски илюстрации. Марката City Cocoon представя органична козметика от студено пресовани естествени съставки. А Bradabrat предлага натурална мъжка козметика за поддръжка на брада - масла, балсами, аксесоари, както и подаръчни комплекти.

Очакван интерес

Отчитаме голям интерес към проекта, получаваме само позитивна обратна връзка от посетилите магазина на място, обобщават досегашния опит от "Сердика център".

"Присъствието ни в мола е по-скоро имиджово. Целта е да достигнем до наши клиенти чрез клиентите на търговския център, повече хора да научат за продуктите ни и за марката", коментира за "Капитал" Любомира Кметска, създател на бранда City Cocoon. Компанията разработва марката от три години и продава онлайн в страната и в ЕС. В PAZAR участва с 16 предложения здравословна козметика за лице и тяло.

"Засега не обмисляме създаване на физически магазин, нямаме сили за това, особено по време на пандемия. От началото на извънредното положение отчитаме известен спад в пазаруването, хората са по-предпазливи в това, което харчат", обобщава Любомира Кметска.

"С PAZAR "Сердика център" подкрепя малки български брандове, които иначе много трудно биха стигнали до аудиторията и клиентите на големите молове. Дори бих казал, че това е непосилно за тях, още повече когато става дума не за конфекция, а за творчески авторски продукти", обобщи за "Капитал" Методий Иванов, създател на бранда Brave Creation. Той обясни, че от търговския център са предложили на фирмата добри ценови условия, което е направило възможно участието й.

"Да излагаш продукти в мол е финансово предизвикателство за малките фирми като нашата. Пазарът по време на пандемия е много свит, така че тази подкрепа от "Сердика център" е глътка въздух, която ни позволява да разширим връзката си с клиентите", казва Методий Иванов. Според него отзивите на посетителите са много добри. "Отчитаме силен интерес към продуктите ни. Хората ни подкрепят, пожелават ни успех. Интересно им е, за тях това е ново. Повечето или не са чували за марката, или не са ни виждали на живо. Комуникираме на място с клиентите, получаваме много приятна обратна връзка", отбелязва Иванов.

Проектът ще продължи. Засега

"Към момента планираме проектът да продължи няколко месеца. Разбира се, пред нас винаги стои възможността за продължаването му - на конкретната или друга локация в центъра", коментираха за "Капитал" от мениджмънта на "Сердика център".

Според ръководството на мола участието на фирмите в PAZAR заедно с други компании и самостоятелно чрез собствен щанд "не са взаимно изключващи се концепции". "Наемането на щанд позиция е доказано успешен модел за много наши наематели. Практиката ни показва, че щандовете с дългосрочно позициониране се радват на много добри резултати, благодарение на големия брой наши лоялни клиенти", уверяват от "Сердика център".

Столичният "Сердика център" откри собствен концептуален (pop-up) магазин, наречен PAZAR. Идеята е в рамките на месец в него да бъдат представени немасови български брандове, които имат съвременна визия и мисия, но нямат свой търговски обект или трудно могат да бъдат открити на друга локация за дълъг период от време.

"Целта е клиентите на "Сердика център" да имат възможност да се запознаят с авторски продукти на български марки от различни браншове, както и да подкрепим участващите в проекта български фирми", коментираха за "Капитал" от мениджмънта на мола.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK