"Сердика център" отвори магазин за авторски български брандове
Проектът PAZAR ще продължи няколко месеца
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Столичният "Сердика център" откри собствен концептуален (pop-up) магазин, наречен PAZAR. Идеята е в рамките на месец в него да бъдат представени немасови български брандове, които имат съвременна визия и мисия, но нямат свой търговски обект или трудно могат да бъдат открити на друга локация за дълъг период от време.
"Целта е клиентите на "Сердика център" да имат възможност да се запознаят с авторски продукти на български марки от различни браншове, както и да подкрепим участващите в проекта български фирми", коментираха за "Капитал" от мениджмънта на мола.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.