🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Сердика център" отвори магазин за авторски български брандове

Проектът PAZAR ще продължи няколко месеца

Сердика център    ©  Сердика център
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Столичният "Сердика център" откри собствен концептуален (pop-up) магазин, наречен PAZAR. Идеята е в рамките на месец в него да бъдат представени немасови български брандове, които имат съвременна визия и мисия, но нямат свой търговски обект или трудно могат да бъдат открити на друга локация за дълъг период от време.

"Целта е клиентите на "Сердика център" да имат възможност да се запознаят с авторски продукти на български марки от различни браншове, както и да подкрепим участващите в проекта български фирми", коментираха за "Капитал" от мениджмънта на мола.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар