Растеж преди, по време и след корона кризата
Участници в конференцията Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал", разказват за своите стратегии за разрастване
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Във време на пандемия няколко продуктови категории отчитат устойчив растеж: храни, козметика, почистващи и дезинфекциращи препарати, хранителни добавки, продукти за забавления, фитнес уреди за дома.
"Наричаме ги "силните на деня", защото от тях идват около 60% от обемите ни", заяви Светлозар Димитров, управляващ партньор в логистичната компания InOut Trade по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал". Представители на фирми, свързани с продажбата на някои от тези категории продукти, участваха в специален дискусионен панел за "Стратегии за растеж и адаптиране към нарастващото търсене".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.