Растеж преди, по време и след корона кризата

Участници в конференцията Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал", разказват за своите стратегии за разрастване

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Във време на пандемия няколко продуктови категории отчитат устойчив растеж: храни, козметика, почистващи и дезинфекциращи препарати, хранителни добавки, продукти за забавления, фитнес уреди за дома.

"Наричаме ги "силните на деня", защото от тях идват около 60% от обемите ни", заяви Светлозар Димитров, управляващ партньор в логистичната компания InOut Trade по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал". Представители на фирми, свързани с продажбата на някои от тези категории продукти, участваха в специален дискусионен панел за "Стратегии за растеж и адаптиране към нарастващото търсене".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове