Ритейл по време на пандемия: Всички онлайн и повече разходи за дигитална реклама

Прогнозите на "Хиполенд", Sport Depot и "dm България" от събитието E-Commerce and Retail Summit, организирано от "Капитал"

Повече поръчки онлайн, повече разходи за дигитална реклама и планове за затваряне на нерентабилните физически магазини. Така накратко изглежда картината в ритейл сектора според представители на три от големите вериги в България: Мариан Колев, изпълнителен директор и основател на магазините за играчки "Хиполенд", Красимир Цонов, основател и изпълнителен директор на спортната верига Sport Depot, и Андрей Петров, председател на борда на управителите на "dm България". Тримата участваха в общ панел на събитието E-Commerce and Retail Summit, организирано от "Капитал".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал