Веригите за стоки за дома: Над 16% ръст на приходите
Компаниите за бързооборотни стоки вече са сериозен играч и в тази категория
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Нетните приходи на топ 40 на веригите за мебели и интериорни стоки, строителни материали и от типа "Направи си сам" за 2019 г. надхвърлят 2.5 млрд. лв. срещу 2.2 млрд. лв. за предходната година (но липсват данни за една от фирмите), което означава 16.55% ръст. Класацията включва търговци на няколко продуктови групи: стоки за дома, материали за текущ ремонт, мебели и осветителни тела, килими и подови настилки, домакински текстил, стоки за домакинството, инструменти, машини, домакински стоки за краткотрайна употреба, строителни материали. За пръв път в таблицата влизат масово големите ритейл търговци на бързооборотни стоки - "Кауфланд", "Метро кеш енд кери България", "Лидл", "Фантастико", "Максима България", "Лекси", като данните за тях са само за категорията "Стоки за дома".

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
До коментар [#1] от "hke37694361":
Абе колеги от Капитал, пробвайте се поне да ги триете тези спам коментари - от колко месеца вече ги гледаме под всяка статия...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.