Веригите за стоки за дома: Над 16% ръст на приходите

Компаниите за бързооборотни стоки вече са сериозен играч и в тази категория

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Нетните приходи на топ 40 на веригите за мебели и интериорни стоки, строителни материали и от типа "Направи си сам" за 2019 г. надхвърлят 2.5 млрд. лв. срещу 2.2 млрд. лв. за предходната година (но липсват данни за една от фирмите), което означава 16.55% ръст. Класацията включва търговци на няколко продуктови групи: стоки за дома, материали за текущ ремонт, мебели и осветителни тела, килими и подови настилки, домакински текстил, стоки за домакинството, инструменти, машини, домакински стоки за краткотрайна употреба, строителни материали. За пръв път в таблицата влизат масово големите ритейл търговци на бързооборотни стоки - "Кауфланд", "Метро кеш енд кери България", "Лидл", "Фантастико", "Максима България", "Лекси", като данните за тях са само за категорията "Стоки за дома".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    lal12575638 avatar :-|
    lal12575638

    До коментар [#1] от "hke37694361":

    Абе колеги от Капитал, пробвайте се поне да ги триете тези спам коментари - от колко месеца вече ги гледаме под всяка статия...

    Нередност?
Нов коментар