Ozone.bg отчита 50% ръст на продажбите по време на кампанията си Черен петък
Компанията среща затруднения заради липсата на нови конзоли, куриерското претоварване и затворените молове
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Електронният търговец Ozone.bg е отчел 50% ръст на продажбите по време на тазгодишната си кампания около Черен петък, която при компанията продължава няколко дни, а не само един, какъвто е случаят при повечето магазини. Най-силно представилите се категории са компютърната периферия (80% ръст), играчки (140%), телевизори и монитори (94%) и настолни игри и пъзели (92%).
Увеличението в броя на поръчките е над 110%, но средната им стойност се е понижила, а основната причина се крие в липсата на конзолите от ново поколение, които официално са на пазара, но на практика липсват - недостиг, който се усеща по целия свят. Друг проблем е куриерското претоварване, което се получи в страната заради затварянето на физическите магазини и преминаването на пазаруването за празниците почти изцяло онлайн.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Добре, че "пристигна" пратката! Потресаващо обслужване този път!
моята пратка е планирана да пристигне около средата на януари. Хахаа! Ако исках такива срокове, щях да пазарувам от китайските сайтове. Не бих ползвла отново Озон.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.