Ozone.bg отчита 50% ръст на продажбите по време на кампанията си Черен петък

Компанията среща затруднения заради липсата на нови конзоли, куриерското претоварване и затворените молове

Иво Джоков    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Електронният търговец Ozone.bg е отчел 50% ръст на продажбите по време на тазгодишната си кампания около Черен петък, която при компанията продължава няколко дни, а не само един, какъвто е случаят при повечето магазини. Най-силно представилите се категории са компютърната периферия (80% ръст), играчки (140%), телевизори и монитори (94%) и настолни игри и пъзели (92%).

Увеличението в броя на поръчките е над 110%, но средната им стойност се е понижила, а основната причина се крие в липсата на конзолите от ново поколение, които официално са на пазара, но на практика липсват - недостиг, който се усеща по целия свят. Друг проблем е куриерското претоварване, което се получи в страната заради затварянето на физическите магазини и преминаването на пазаруването за празниците почти изцяло онлайн.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • Elena Undzhieva
    • + 1

    Добре, че "пристигна" пратката! Потресаващо обслужване този път!

    Нередност?
  • 3
    bj_int avatar :-|
    bj_int
    • + 1

    моята пратка е планирана да пристигне около средата на януари. Хахаа! Ако исках такива срокове, щях да пазарувам от китайските сайтове. Не бих ползвла отново Озон.

    Нередност?
Нов коментар