Новият път на Nike в България

Световният шампион при маратонките смени дистрибутора си за страната - от гръцки на сръбски

   ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Nike смени дистрибутора си за страната - от гръцки на сръбски.
  • Sport Time влиза на пазар от около 60 млн. евро, на който присъства през собствената си мултибранд верига Sport Vision.
  • Глобално Nike променя стратегията си - ще продава повече директно онлайн и офлайн и свива търговците си партньори.

Световният лидер на пазара на маратонки Nike промени работата си на гръцкия пазар, което размести и бизнеса в България. Причината: увредената репутация на досегашния представител в региона - Folli Follie.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ss avatar :-P
    SS
    • - 6
    • + 2

    Новият път е добрият стар път на коприната за китайското карго ...

    Нередност?
Нов коментар