Новият път на Nike в България
Световният шампион при маратонките смени дистрибутора си за страната - от гръцки на сръбски
©
Цветелина Белутова
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Темата накратко
- Nike смени дистрибутора си за страната - от гръцки на сръбски.
- Sport Time влиза на пазар от около 60 млн. евро, на който присъства през собствената си мултибранд верига Sport Vision.
- Глобално Nike променя стратегията си - ще продава повече директно онлайн и офлайн и свива търговците си партньори.
Световният лидер на пазара на маратонки Nike промени работата си на гръцкия пазар, което размести и бизнеса в България. Причината: увредената репутация на досегашния представител в региона - Folli Follie.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Новият път е добрият стар път на коприната за китайското карго ...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход