Новият път на Nike в България

Световният шампион при маратонките смени дистрибутора си за страната - от гръцки на сръбски

   ©  Цветелина Белутова
   ©  Цветелина Белутова
Темата накратко
  • Nike смени дистрибутора си за страната - от гръцки на сръбски.
  • Sport Time влиза на пазар от около 60 млн. евро, на който присъства през собствената си мултибранд верига Sport Vision.
  • Глобално Nike променя стратегията си - ще продава повече директно онлайн и офлайн и свива търговците си партньори.

Световният лидер на пазара на маратонки Nike промени работата си на гръцкия пазар, което размести и бизнеса в България. Причината: увредената репутация на досегашния представител в региона - Folli Follie.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал