H&M експериментира с функциите на магазините си след пандемията

Компанията ще предлага различни услуги в обектите и ще увеличи онлайн продажбите

Въпреки че H&M оперира в бранша на бързата мода, критиците смятат, че веригата е станала бавна, изоставайки от пъргавите Inditex и онлайн търговци като Zalando и Asos
Въпреки че H&M оперира в бранша на бързата мода, критиците смятат, че веригата е станала бавна, изоставайки от пъргавите Inditex и онлайн търговци като Zalando и Asos
Въпреки че H&M оперира в бранша на бързата мода, критиците смятат, че веригата е станала бавна, изоставайки от пъргавите Inditex и онлайн търговци като Zalando и Asos    ©  Reuters
Въпреки че H&M оперира в бранша на бързата мода, критиците смятат, че веригата е станала бавна, изоставайки от пъргавите Inditex и онлайн търговци като Zalando и Asos    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Водещият магазин на Hennes & Mauritz на главния площад в Стокхолм прави опити да разчупи стереотипите за търговски обект. Кърпене на панталони, парти рокли под наем, салон за красота и лично обслужване при пазаруване не са сред стандартните услуги, предлагани в повечето магазини за бърза мода. Но тези нестандартни промени може да са предшественик на предстоящи тенденции, тъй като H&M, вторият по големина търговец на дрехи в света, трябва да реши какво да прави с огромната си мрежа от 5 хил. магазина, 21 от които в България, след пандемия, която насочва все повече купувачи към онлайн пазаруването.

Шведската верига разглежда възможностите си не само за услуги като наемане и ремонт на дрехи. Въпросът е дали физическите магазини могат да играят роля и в логистиката за онлайн продажбите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове