Как да пазаруваме хибридно

Все повече търговци на дребно експериментират със социално отдалечено вземане на поръчки

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Американците обичат да правят неща, без да слизат от автомобила си - от автокино до ресторанти с храна за пътуване. По време на пандемията от COVID-19 те са пазарували и по подобен начин. Вземането на поръчки от паркинг, при което автомобилът на клиентите спира до магазина, а персоналът помага за натоварването на продуктите в превозното средство, помогна на веригите супермаркети да отбележат много добра година. Един на всеки двама американски купувачи е използвал този метод на пазаруване или е вземал поръчката си директно от магазина през изминалата година, показва проучване на компанията производител на софтуер за доставки ShipStation.

Нито един голям търговец на дребно в САЩ не може да се справи без вземането на поръчки от паркинг. Тези, които въведоха този вид пазаруване още преди пандемията, включително Target, Walmart и Kohl's, разшириха предлагането си. На 2 март Target отбеляза рекорден брой онлайн поръчки. Приходите от тях вече представляват две трети от ръста за изминалата година. Те са задвижвани от подобен тип вземане на продукти от място и се увеличиха с повече от шест пъти за последното тримесечие на 2020 г. Магазините, които не предлагаха този вид пазаруване, набързо го организираха. Някои анализи показват, че около 60% от американските търговци на дребно предлагат услугата, или два пъти повече магазини в сравнение с данните от преди 12 месеца.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар