Локдаунът донесе двуцифрен ръст на бизнеса на Lego
Електронната търговия и иновациите носят успех на датската компания за играчки


Надежда Кашилска

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Lego отбеляза двуцифрен ръст на приходите и продажбите миналата година, тъй като семействата, останали у дома заради коронавируса, са запълвали времето си със строене на модели заедно. Това обяви изпълнителният директор на датския производител на играчки Нилс Б. Кристиансен при представянето на резултатите. Годините на инвестиции в подобрена система за онлайн продажби са се изплатили точно навреме заради пандемията. Новите комплекти за сглобяване от пластмасови тухли, като например роботи, които могат да се програмират на смартфон, също са помогнали за ръста в продажбите.
"COVID ускори тенденциите, които вече бяха в движение. Повече хора пазаруваха онлайн", заяви Кристиансен. "Наблюдаваме повече семейства, които строят заедно у дома".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове