Пандемията сви продажбите на Jumbo в България с близо 10%
Гръцката група отчита спад на приходите от целия си бизнес с над 18%
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Продажбите на веригата за детски играчки и стоки за дома Jumbo в България са намалели с близо 10% през 2020 г., след като пандемията и ограничителни мерки се отразиха на потребителските разходи. Значително по-голям спад (над 18%) обаче отбелязва гръцката група като цяло, което е причина делът на приходите в България да нараства, показва отчетът на Jumbo.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове