"Метрика" откри логистичен център за обслужване на онлайн поръчки

В него се експедират и обработват пратки за България, Гърция и Румъния

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

"Метрика" откри в Божурище нов логистичен център, специализиран в обработката на стоки, които се поръчват онлайн. "Складовата база по същество е регионален хъб за обслужване на компании, които продават на три пазара в региона - България, Гърция и Румъния", съобщи на пресконференция Милена Рамчева, изпълнителен директор на компанията.

Фирмата, която е част от международната група на френския пощенски оператор La Poste, е специализирана в извършването на фулфилмънт услуги в областта на онлайн търговията. С други думи - българското дружество осигурява целия процес по обслужване на поръчките в един електронен магазин.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар