Деница Колева: С нашите продукти израсна едно поколение
Маркетинг директорът на бургаската "Денито" пред "Капитал"
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Визитка
Деница Колева e завършила Гимназия за романски езици с френски език в Бургас. Тя е бакалавър по бизнес администрация от University of Portsmouth и магистър по бизнес администрация от University of Wales Institute, Cardiff. От 2010 е експерт "Иновации и нови технологии" в "Денито" ООД - Бургас, а от 2014 е маркетинг директор на компанията.Компанията
Семейната фирма за производство на салати, хайвери и сосове "Денито" е създадена през 1990 г. в Бургас като СД "Денито-Русеви СИЕ". През 2001 г. е преобразувана в "Денито" ООД. Дружеството работи в собствено съвременно предприятие в морския град, построено през 1999 г., което в годините се разширява и обновява. "Денито" има изградена широка мрежа от над 20 дистрибутора в София, Варна, Пловдив, Стара Загора, Плевен, Велико Търново, Шумен и др. Клиенти на фирмата са международни и национални търговски вериги, вериги за бързо хранене, хотели и ресторанти, търговци на едро и дребно в цялата страна. През 2019 г. "Денито" отчита 11.531 млн. лв. приходи от продажби (21% ръст спрямо 2018) и нетна печалба 1.514 млн. лв. (9% ръст спрямо 2018). Заетите в компанията са 111 души.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.