Е-търговията се свива от пиковите нива при затварянията заради пандемията

Опит с онлайн пазаруване имат 98% от хората в България, 40% го практикуват веднъж месечно, сочи проучване на Nielsen Admosphere

Една трета от хората са започнали да пазаруват повече онлайн през пандемичната година, но по-малко от половината са продължили в същия ритъм и след локдауните. Това сочат данни от онлайн проучване на "Nielsen Admosphere България" по въпроси на "Капитал", проведено между 23 юни и 2 юли тази година, при извадка от 518 респонденти от Български национален панел и представително за населението (15+ години), което е онлайн.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал