PepsiCo продава бизнеса си със соковете Tropicana и Naked за 3.3 млрд. долара

Сделката с френската PAI ще позволи на групата да се фокусира върху напитки без калории и здравословни снаксове

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

PepsiCo се договори да продаде контролния пакет акции на марките сокове Tropicana и Naked на френския частен инвеститор PAI Partners за 3.3 млрд. долара. Вместо тях PepsiCo ще се фокусира върху напитки, несъдържащи калории, както и на по-природосъобразни продукти като SodaStream, съобщават от компанията.

PAI, които съвместно с Nestlé притежават производителите на сладоледи Häagen-Dazs и Mövenpick, ще купят 61% от нова компания, държаща правата за двете марки сокове. Другите 39% ще останат собственост на Pepsi, която ще има ексклузивни права върху разпространението на продуктите в САЩ.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар