PepsiCo продава бизнеса си със соковете Tropicana и Naked за 3.3 млрд. долара
Сделката с френската PAI ще позволи на групата да се фокусира върху напитки без калории и здравословни снаксове
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
PepsiCo се договори да продаде контролния пакет акции на марките сокове Tropicana и Naked на френския частен инвеститор PAI Partners за 3.3 млрд. долара. Вместо тях PepsiCo ще се фокусира върху напитки, несъдържащи калории, както и на по-природосъобразни продукти като SodaStream, съобщават от компанията.
PAI, които съвместно с Nestlé притежават производителите на сладоледи Häagen-Dazs и Mövenpick, ще купят 61% от нова компания, държаща правата за двете марки сокове. Другите 39% ще останат собственост на Pepsi, която ще има ексклузивни права върху разпространението на продуктите в САЩ.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Това не са ли HPP сокове?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.