Кои са най-санкционираните нелоялни търговски практики

"Активни потребители" анализира влезли в сила актове на Комисията за защита на потребителите

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Мобилен оператор спира достъпа до услуга по действащ договор, по който потребителят няма никакви задължения, за да го принуди да заплати спорно задължение по друг договор.

При покупка на роботизирана прахосмукачка липсва информация, че не е подходяща за черни настилки, които смущават сензорите. Информацията е достъпна само в инструкция за употреба и става ясна едва след закупуване на уреда. Конвенционални продукти са предлагани като органични, без да отговарят на изискванията за "био". Подвеждаща информация в рекламна брошура за цена на продукт, който на касата се продава по-скъпо. Информация на сайт за онлайн поръчки, според която клиентът има право да върне стоката в 10-дневен срок, а според закона срокът е 14 дни.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове