Летен бум в продажбите на собственика на Zara, H&M расте по-бавно

Испанската група Inditex отчита силен ръст в онлайн бизнеса, при шведския конкурент покачването в оборотите е под очакванията

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Испанската модна група Inditex, която е собственик на марката Zara и водещ производител на дрехи в света, отчете рекордно силно първо полугодие на 2021 г. въпреки свързаните с коронакризата ограничения за търговията. С постепенното разхлабване на противоепидемичните мерки в различни региони по света през лятото продажбите на групата през второто й финансово тримесечие (от 1 май до 31 юли) надхвърлят нивата отпреди пандемията.

При конкурентната шведска H&M обаче възстановяването все още остава по-слабо, като съществен ефект за забавеното развитие през второто тримесечие (също от 1 май до 31 юли) оказват локдауните и ограниченията по света, особено в Азия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове