Възходът на бунтарските марки

Заобикалянето на Amazon е трудно, но е възможно

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Иновациите, насочени към клиентите, ще бъдат от съществено значение за оцеляването.

Напишете марката Allbirds в Amazon и произволен брой вълнени спортни обувки ще се появят на екрана. Нито един от тях обаче не принадлежи на производителя от Сан Франциско, чиито кецове от мериносова вълна дадоха начало на тенденцията. Джоуи Зуилинджър, съосновател на Allbirds, мрънка за това, което той нарича "фалшиви" обувки, които вижда в Amazon. Но казва, че откакто компанията за първи път започна да продава онлайн през 2016 г., избягва каналите на онлайн гигантите, както и физически търговци на едро като Shoe Locker. Тази стратегия е революционна за световната обувна индустрия - само в Америка има приходи 80 млрд. долара. Причината е, че като избягват посредници, независимо дали са онлайн или офлайн, Allbirds може да инвестират в по-екологични материали, които да се харесат на богатата им технологична клиентела. Това също помага на компанията да следи клиентите си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар