Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Напишете марката Allbirds в Amazon и произволен брой вълнени спортни обувки ще се появят на екрана. Нито един от тях обаче не принадлежи на производителя от Сан Франциско, чиито кецове от мериносова вълна дадоха начало на тенденцията. Джоуи Зуилинджър, съосновател на Allbirds, мрънка за това, което той нарича "фалшиви" обувки, които вижда в Amazon. Но казва, че откакто компанията за първи път започна да продава онлайн през 2016 г., избягва каналите на онлайн гигантите, както и физически търговци на едро като Shoe Locker. Тази стратегия е революционна за световната обувна индустрия - само в Америка има приходи 80 млрд. долара. Причината е, че като избягват посредници, независимо дали са онлайн или офлайн, Allbirds може да инвестират в по-екологични материали, които да се харесат на богатата им технологична клиентела. Това също помага на компанията да следи клиентите си.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.