Новият шеф на Danone трябва да върне компанията към растеж

Антоан дьо Сент-Африк пое управлението на френския производител

Reuters    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Новият изпълнителен директор на Danone Антоан дьо Сент-Африк е изправен пред тежка битка за възобновяване ръста на продажбите на френския производител на потребителски стоки. Анализаторите прогнозират, че обратът ще отнеме няколко години, съобщава Financial Times. На Дьо Сент-Африк, който пое ръководството на Danone в сряда, може да му отнеме около шест месеца, за да формулира и обяви стратегията си, заявиха близки до групата. Това ще остави инвеститорите на тъмно до обявяването на годишните резултати на компанията през февруари.

"Проблемите в Danone не се решават лесно", казва един от източниците. Основното предизвикателство няма да бъде съкращаване на разходите, а по-скоро генериране на по-голям ръст на приходите в трите бизнеса на Danone - за млечни и растителни млека и кисело мляко, за бебешки смеси и за бутилирана вода. Това е нещо, върху което предишният шеф на групата Еманюел Фабер също работи години наред, но без успех.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове