Световни брандове реорганизират производството на дрехи
Заради проблемите с веригите на доставки компаниите все по-често търсят начини да преместят фабриките си близо до потребителите
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Едно от най-видимите за потребителите изражения на световната криза с доставките е при дрехите - в магазините на все повече модни брандове в САЩ, Европа и включително България има недостиг на определени размери и видове продукти. А прогнозите са, че този проблем ще се изостри в следващите месеци и особено по време на предколедното пазаруване. За липса на определeни стоки в края на годината вече предупредиха компании като Nike и H&M например.
В тази обстановка модни компании като цяло започват да променят глобалните си вериги на доставки и да се преместват от евтините производствени центрове в Азия.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход