Световни брандове реорганизират производството на дрехи

Заради проблемите с веригите на доставки компаниите все по-често търсят начини да преместят фабриките си близо до потребителите

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Едно от най-видимите за потребителите изражения на световната криза с доставките е при дрехите - в магазините на все повече модни брандове в САЩ, Европа и включително България има недостиг на определени размери и видове продукти. А прогнозите са, че този проблем ще се изостри в следващите месеци и особено по време на предколедното пазаруване. За липса на определeни стоки в края на годината вече предупредиха компании като Nike и H&M например.

В тази обстановка модни компании като цяло започват да променят глобалните си вериги на доставки и да се преместват от евтините производствени центрове в Азия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.