Верига без доставки

Световни брандове реорганизират производството на дрехи

Заради проблемите с веригите на доставки компаниите все по-често търсят начини да преместят фабриките си близо до потребителите

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Едно от най-видимите за потребителите изражения на световната криза с доставките е при дрехите - в магазините на все повече модни брандове в САЩ, Европа и включително България има недостиг на определени размери и видове продукти. А прогнозите са, че този проблем ще се изостри в следващите месеци и особено по време на предколедното пазаруване. За липса на определeни стоки в края на годината вече предупредиха компании като Nike и H&M например.

В тази обстановка модни компании като цяло започват да променят глобалните си вериги на доставки и да се преместват от евтините производствени центрове в Азия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал